Kanadska tvrtka Intervistas radi poslovnu studiju za Zračnu luku Osijek. Na istoku Hrvatske sve je veća nervoza da ona bude što prije završena, što potvrđuje i prošlotjedni posjet vodećih ljudi Osijeka i Županije, gradonačelnika Ivice Vrkića i župana Vladimira Šišljagića toj zračnoj luci. Studija bi trebala biti gotova sredinom prosinca, a radovi na modernizaciji Zračne luke Osijek mogli bi krenuti na proljeće iduće godine. Iako je već bilo pokušaja da Osijek postane bitnija zrakoplovna putnička destinacija, do sada su takvi planova propadali. No, svi se slažu da ovaj aerodrom ima itekako priliku uzeti veći dio cargo prometa u regiji. Osijek ima izvanrednu budućnost za zrakoplovni teretni prijevoz. Nalazi se u ravnici i ima neograničene mogućnosti za širenje. Ima idealnu poziciju na istoku Hrvatske, u blizini Mađarske i Srbije. To će još više doći do izražaja kada jednom i Srbija uđe u EU.
Kanadska tvrtka Intervistas radi poslovnu studiju za Zračnu luku Osijek. Na istoku Hrvatske sve je veća nervoza da ona bude što prije završena, što potvrđuje i prošlotjedni posjet vodećih ljudi Osijeka i Županije, gradonačelnika Ivice Vrkića i župana Vladimira Šišljagića toj zračnoj luci.
Studija bi trebala biti gotova sredinom prosinca, a radovi na modernizaciji Zračne luke Osijek mogli bi krenuti na proljeće iduće godine.
Iako je već bilo pokušaja da Osijek postane bitnija zrakoplovna putnička destinacija, do sada su takvi planova propadali. No, svi se slažu da ovaj aerodrom ima itekako priliku uzeti veći dio cargo prometa u regiji.
“Osijek ima izvanrednu budućnost za zrakoplovni teretni prijevoz. Nalazi se u ravnici i ima neograničene mogućnosti za širenje. Ima idealnu poziciju na istoku Hrvatske, u blizini Mađarske i Srbije. To će još više doći do izražaja kada jednom i Srbija uđe u EU”, smatra profesor Ivan Dadić s Prometnog instituta u Zagrebu. Dodaje i da je moguće da Osijek postane alternativna zračna luka velikim regionalnim aerodromima – Zagrebu, Budimpešti i Beogradu.
Interes za preuzimanje osječkog aerodroma sredinom rujna iskazao je i indonezijski gospodarstvenik Sumadi Kusuma, odnosno njegova Global Putra International Grupa. On je najavio ulaganje više stotina milijuna eura u ZL Osijek, a koja bi mu bila logistički centar za Europu.
Iako su sve procjene i dosad govorile da će Osijek teško postati ozbiljnija zrakoplovna destinacija za putnički promet, krajem rujna je, nakon 26 godina prekida, uspostavljena redovna zrakoplovna linija Osijek – Zagreb.
Liniju s devet milijuna kuna godišnje sufinancira država, a predviđa pet letova tjedno u turističkoj sezoni i tri izvan nje. Na natječaju je kao operator izabrana tvrtka Trade Air. Marko Cvijan, direktor Trade Aira naglašava da su oni prepoznali potencijal Osijeka te da su se zato i javili na natječaj.
Zanimljivo je da je Osijek može pohvaliti s dva funkcionalna aerodroma.